"Nu är måttet rågat"

HAHHAHAHAH jag har gjort det igen!
Årets kommentar #1
"Nu är det rågat i måttet"

Så har vi en till kommentar som är slående likt som en i Färjesta BK sa engång: "Nu är råget måttat"
Så jälva roligt!



Helgen har varit en festerlig sådan; i torsdags satt jag karin jonas o en vän til jonas o drack öl o käkade nötter på Bryggeriet. Väldigt trevligt:)
I fredags var det middag hos Pullan Johanna o sen utgång till Trädgårn där jag hade super tråkigt med tanke på att musiken var helt otroligt dålig och treåkigt folk där typ..
På lördagen åkte vi ut till Brännö o softade och badade massor :D Sen var det förfest hos mig o Karin. Sen åkte vi in till stan o gick till Gretas. Så himla kul, samt svettigt... det var säkert 45grader där inne. Så drack vi tequilla (stavas?) också:) Det var väligt kul iaf!
Kolla http://-sanna.bilddagboken.se


Nu sitter jag marie o karin hemma hos marie o kollar på MTV, vi har just käkat lite snabbmat (skräll?) o nu typ slöar vi till max.
Hare fett!

Kommentarer
Postat av: exgrannen

ja med tequila blir allt kul ;)
haha du kan fortfarande det där med att säga bra saker!!

2007-08-13 @ 14:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0