en snäll dag

Idag har jag verkligen varit en snäll en :)
Snäll#1
Sa åt chifen att jag kunde jobba fredag natt.. Så på fredag jobbar jag 06.30-16.00 och sen har jag "rast" till 22 o slutar 02.00
Snäll#2
Målle, stackarn, körde skift från 9-22, o hon skulle inte hinna få någon 30min rast. Meeen eftersom jag är så snäll o åkte hem när jag slutade(16.00) o sen åkte tillbaka till jobbet o övertog köket så fick hon sin 30minutare. :)
Snäll#3
Efter 10½ timmars jobb så åkte jag hem o storhandlade på vägen. Sen lagade jag maten och 5 stora matlådor blev gjorda (min bullmamma kommer bli så stolt när hon ser bilden nedan)
Jag har varit nog snäll denna vecka med andra ord.

Hare gött
image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0