7 aug 2007

 jag försöker verkligen skriva något som inte har något med jobbet att göra. Men det går typ inte, eftersom jag inte gör så mycket mer än jobbar liksom....

Helgen; målle hade fetingferre hemma hos sig. Jag & Tilda röjde järnet och skickade sms, samt läset roliga saker på vin-förpackningar. En mycket lyckad kväll!
dagen efter, söndag, var jag sliten. Men långa vägar från att ha Sannabakfylla. (så som jag mådde i söndags skulle någon annan säga att det var det värsta de varit med om, men jag är som sagt uthärdad)
Åkte till mållelito o hämtade min väska samt gick ut o gick med Bozco, det var den dagen det.

Saknar dig Karin, KOM HEM HONEY! :(

Älskar förövrigt mitt schema (det tåls att upprepas) 6.30 - 16.00 mån-fre.
:)
Nu ska jag ut o gå.
hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0