ORMEN!!

Idag var jag & Linda ute på en lång prommis, vi går där o pratar om Lindas jobbintervju så helt plötsligt ser jag en ORM 2m framför mig!!!!! säkert ½m lång
Jag SKRIKER allt vad jag kan och sen springer bort i gräset och börjar gråta.
Det var nog det värsta jag varit med om på vääääldigt länge.  HEMSKT!!
Plusen var typ på 98712 och alla muskler i kroppen bara kittlades eller nått. Det tog några minuter att bli människa igen kan jag lova.

Uuh!

___


Iaf, idag hade jag samhällsprov. Gick inge vidare...
Så när jag var klar med provet åkte jag ut till jobbet för att träffa madde, men så jobbade hon inte ens utan var o fikade med Sändrä på mitticity. så det var bara att åka in till stan igen..

Nu ska jag plugga lite matte, har prov på fredag. (både samhällsprovet och matten flyttades en veckan framåt)
Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0