Helg i Göteborg

image2Summering av helgens bravader!

Lördag: Vaknade vid den vanliga tiden 7 på morgonen o väntade in alla flicks på att de skulle vakna. Vi åt frulle o sen åkte in till staden o shoppade:) Köpte några toppar o lite småtjaffs.
Vi käkade buffé, åt inte så mycket men det var väldigt gott :D
Sen vid halv 4 ringde Marie o sa att hon fick sluta tidigare, så då gick vi till Donkan o fikade mendan hon skulle sluta.
Sen åkte vi hem för att göra oss iordning o så. Jag vilade en stund eftersom jag hade sååå ont i vaden :/
Hämtade vi pizza gjorde vi också. MUMS! Jag o Karin delade på en god.
Sen bar det iväg till Jonas, där vart det "Do the bottle" rätt så tidigt och massa skojsigheter!
Sen så dansade jag väääldigt ensamt;P men det var skoj, så satte jag på en låt som jag vet Anna F diggar (bara för att hon skulle komma o göra mis sällis.) kom hon? - Nej. Jag springer o letar lite men hittar henne inte, så går jag in i Jonas sovrum o samtidigt som jag öppnar dörren ser jag Anna KASTA sig upp från sängen, o samtidigt skriker HEJ HEJ!! och vinkar som en galning. Det såg sååå roligt ut! (eftersom jag fattade att hon däckat;P)
Sen skulle alla ha serious talk inne på toan. Jag roade mig med att dansa... (ensam:P )

Sen vid kvart i 12 lyckades jag o Jonas få ut alla. Utom Jonas själv som inte hittade sina nycklar, så han o Marie fick ta en mycket senare buss.
När vi kom in till stan gick vi in på Donkan i Nordstan för att gå på toa. Där vart allt helt galet, kommer typ inte ihåg mycket därifrån mer än att Madde sa till mig när jag gick ut från toan: SLÄPP INTE IN NÅGON NY!? eller jo, karin kan komma in. Och att jag o Madde komenterade att de i kassan på Donkan inte skulle ha så Mycket McFish i skåpet.
Sen gick alla till Trädgår'n, fast jag & Anna kom på efterkälken o väntade istället in Marie o Jonas. När de kom så va vi alla väldigt hungriga. Så vi gick in på maries donkan o tog oss lite mat, och jag skämde ut mig totalt. Men det ska vi inte ta upp:P haha


Sen bar det iväg till Trädgår'n, det var inte speciellt mycket folk men det var skoj iallafall. Jag, madde, Josse, Johanna, Marie, Marie E, Jonas, dalle, alexandra och Karin hade super skoj ändå. Sen kom Pontus också:)

Vid kl halv 4 var det sent och alla bestämde att det var kvällen. Då gick vi till Donkan (.....igen) och marie fixade hur mycket käk som helst. typ 5 meal eller nått. Sen så var det kvällen och det var mysigt :) missade den sista spårvagnen gjordes också, 50min skulle stackarna få vänta:P men taxi i den studen var givet

Vaknade och åkte hem till tvillingarna, när jag kom fram så va Karin redan vaken, så jag somnade i hennes säng. Och vaknade vid halv 1 med DEN bakisheten!! jag sov ett antal timmar och spydde ett antal ggr. USCH, jag var fan inte människa förens kl halv 5 på dagen eller nått.
Sen var allt bara mys ;P

-------------------------------------------
Ja, det var en kortis om hur den underbara helgen varit :)

Nu är det vardag igen och imorgon har jag prov i samhäll o på fredag i matte. YAY
Borde egentligen plugga lite men det är sååå tråkigt med alla ekonomipolitik o allt vad det är.
Idag kände jag mig väldigt smart, satt på mattehjälpen ett par timmar och förstog t.o.m lite av matten, inte illa för en sånn som mig !

Imorgon ska jag till tandläkaren, undra va det kommer kosta nu när jag är 20?

jaja, nu ska jag plugga lite mer samhäll.
Pussis / Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0