Halv 6

Då är denna blogg skapad, endast för jag vaknade halv 6 imorse o inte kunde somna om.  och nu har jag supertråkigt, så jag tänkte att jag ska vara lika intressant som alla andra som skriver bloggisar.

Då börjar vi med mitt superintressanta liv..

Idag börjar skolan igen efter ett jobbigt (bokstavligen) påsklov, har jobbat 39h men var schemalagd 47. Kunde inte jobba alla dock, eftersom jag var sjuker i lördags o igår. Men idag mår jag bättre och ska på en matte-lektion o sen jobba 16-st. Fast jag börjar nog tidigare än kl 16 om jag känner mina arbetschefer rätt.

Denna vecka kommer bli jobbig, på onsdag har jag prov i samhällen och på fredag ska en uppsats på univ. vara inlämnad samt har prov i matte igen på fredag. Så det kommer bli Mycket mer plugg än vanligt.
Sen på fredag åker jag, Madde och Josse till gbg!

I lördags var jag nära döden, så sjuk var jag... nästan iaf. Jag sov ända till 8 på kvällen, med några vaknings-tillfällen då & då. Sen somnade jag vid 22 igen o sov till 6. Så jag var verkligen utvilad på söndagen, hehe.
Då jag var i städernas stad, Kristinehamn. Det var SÅ bra väder, lånade papps bil hela dagen, va med Patricia en stund, o resten låg jag i deras nya hamock (stavas?) (en sånn som gungar fram&tillbaka iaf.. haha) o läste cosmo i solen. Härligt!

För att kunna säga att jag tillbringat tid i solen hela helgen(och samtidigt bli trodda på), så gick jag och Linda till det svindyra solariet några kvarter härifrån o gjorde oss lite fejkbruna. Eller som Helge säger: "ska du gå och bli syntetneger igen." skrattar alltid lika högt varje gång han säger det.
Men nu kan folk iaf tro att man har tid för ett liv utomhus iaf. Det är ju lite mer värt än att komma som en blekfis mitt i april-solen.
Appro på april-solen så såg jag årets första fjäril igår! Jag tog t.o.m kort på den:) sommarfeelingen #1


Nu är klockan 20 i 7, o hela 40min har gått sens jag började skriva. Ska nog upp o dammsuga snart, det behövs.

Ha en bra dag :D
P & K / Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0