Feber & kalas

Idag är jag ledig från både jobb och skola och har ingenting inplanerat. Så himla gott!
Mer än att jag har tvättid och ska till Krstinehamn o gå på kalas, Tinuten fyller 19.

Nu är jag sjuk igen också, feber och väldigt förskyld, kände av det lite i fredags men fick en sånn lång jobbtid igår så jag ville jobba. Så det är nog varför jag är sjuk idag, för mycket spring och väldiga tempratursskillnader.
Förövrigt var det sjukt mycket folk på Bergvik igår, det var J Ä T T E fint väder ute också så jag fattar inte vafan folk springer runt på ett köpcenter..

Nu ligger jag i sängen, lyssar på Snow Patrol, och ingentingar samt mår dålig :(

Igår kom Lorenny hit på en fika! Har inte träffat henne sens höstas, så det var kul. Den människan är inte dålig på att prata inte, haha :D F¨r skjuts av henne till Krhamn också.. brabra

Efter mitt tvättande ska jag & Linda ut på stan o hitta någon present till Tina, iiiingenaning om vad jag ska köpa men det blir nog bra tillslut iaf.

Nu ska jag ner med all smutstvätt. HEJRO
(Detta inlägg blev väligt intressant måste jag säga)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0