Dagen

Idag har varit en jobbig dag. Gick upp o trodde jag skulle ha föreläsning, när det i själva verket var grupparbete på en fet bok. När vi var klara med det åkte jag till nästa skola o hade matte, sen var det prov. (som jag förövrigt inte orkar prata om eftersom det gick så dåligt, jag försökte komma på nya ideer om mina framtidsplaner kan jag ju säga dock)

Sen kom mamma på besök, vi åkte till donkan o käkade couscous-sallad, sen va vi på Jysk, men servicen var på botten där så vi åkte direkt.
Sen blev det te hemma hos mig, o sen åkte hon o hunden hem till sig igen.

Just nu är livet såå trååååkigt; har aldrig något att göra, helt ensam jämt, har ett jobb som är trist, matten går segt och jag är jämt fattig.
Men annars ska jag inte klaga.. haha
Så har just DU tråkigt så är det bara att ringa för jag har mest troligt tid att prata.. (desperat?)
Måste fan skaffa mig en hobby...

EN positiv sak som hände idag var att jag fick min hem-uppsats från univ., så tänkte jag; nej fan, nu står det att jag måste göra om den också. så står det med rödtext: G+ av VG
Pappsen blev stolt över mig sa han ^^

En till bra sak är att jag & favoritmadden ska käka pizza nuuu


pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0