21 april

Ligger i Karins säng o väntar på att folket ska vakna, de sover så himla länge! Josse har iaf klarat sig upp, men bara för hon måste tvätta håret och det tar lång tid för henne att göra sig iordning.

Idag vaknade jag att muskeln i vaden hade låst sig, det gjorde så förbannat ont. Marie blev nästan rädd när hon såg hur jag typ höll på att dö.
Jag har fortfarande ont av det och det var knappt en timma sen nu.

Igår åkte som sagt jag Madde och Josse till gbg. Så himla kul att se tvillingarna, marie e, och josse igen :D
idag ska vi göra stan och ikväll ska vi festa o sen utgång :D
Ska försöka hitta mig någon jeanskjol.
Sen ska vi luncha med Linnea, Lina och Pernilla. Pernilla har jag inte träffat sens 9an, så det ska bli skoj.

O Marie den stackarn ska jobba lång dag idag, men hon kommer lagom hem till förfestandet :)

NU hör jag lite voices därinnifrån! Så jag ska traska dit.
Ha det fett apsvett, så att säga ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0